Richtlijnen

Coronavirus (Covid-19)

Beste Klant,

 

In navolging van de nieuwe maatregelen die de overheid in het kader van Covid-19 heeft genomen, hebben we besloten (door overmacht) om onze vestigingen tijdelijk te sluiten vanaf 19/10/2020, en dit tot en met 10/02/2021. (Volgens de beslissing van de regering)

 

Niets is voor ons belangrijker dan jullie welzijn en dat van onze medewerkers. Vandaar dat we de richtlijnen betreffende de volksgezondheid nauwgezet opvolgen.

 

Jullie tevredenheid is en blijft onze hoofdbekommernis, dus aarzel niet om ons te contacteren.

 

De Directie

Mr. Frédéric ULENS

Zaakvoerder

Als zaakvoerder van het bedrijf zet hij zich in om de naleving van de regels te controleren, zodat de klant een aangenaam verblijf heeft en onze medewerkers optimaal zijn.

Mme Maria-Catharina

Head of Housekeeping

Gediplomeerde verpleegster en moeder van 3 zonen, zal zij zorgen voor een goede werking en naleving van de regels.

Mr. Maxime ULENS

Chef

Als chef-kok in onze vestigingen is het voor mij een topprioriteit om de door de overheid genomen voorzorgsmaatregelen op het gebied van sanitair en keukenbeheer te garanderen.

Onze vestigingen zijn vanaf 11 februari 2020 weer open voor onze klanten.

We gebruiken de richtlijnen en adviezen van de FOD Volksgezondheid, het Waals Gewest en het CNS. Hierdoor kunnen we weer in ons hotel verblijven met een diner in geserveerd in uw kamer.

Het is erg belangrijk om zeer waakzaam te zijn met hygiëne en hiertoe maatregelen te nemen. 

Dit zijn de maatregelen die onze vestigingen hebben genomen.

In deze nieuwe maar vreemde periode is het erg belangrijk dat we ook anderhalve meter kunnen garanderen tussen de gasten en onze medewerkers. 

Hiervoor zijn alle werkprocedures herzien, zoals de indeling van de lobby, het restaurant, het ontbijt, ...

Deze nieuwe situatie vereist aanpassingen en herziene procedures in het hotel, ons restaurant, evenals de flexibiliteit van medewerkers om anders te werken. 

Op deze manier zijn de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en onze klanten gegarandeerd. 

Hiervoor hebben we de volgende richtlijnen ontwikkeld als aanvulling op onze bestaande regels. 

Omdat we afhankelijk zijn van de FOD Volksgezondheid, het Waals Gewest, het CNS en er zijn altijd nieuwe ontwikkelingen, wordt deze pagina regelmatig bijgewerkt. 

Vanwege deze afhankelijkheid kunnen we geen inzicht geven in de versoepeling of aanscherping van onze aanvullende veiligheidsmaatregelen.

Algemene richtlijnen voor medewerkers en onze klanten

Blijf thuis met een lichte verkoudheid (niezen, keelpijn, loopneus, lichte hoest) of koorts.

We staan 1,5 meter uit elkaar en geven geen hand.

Iedereen werkt met zijn eigen schoonmaakproducten of materialen. Na gebruik laten we het schoon en schoon achter voor onze collega's.

U moet uw verblijf en uw maaltijd vooraf online of telefonisch reserveren.

We wassen onze handen regelmatig, hoesten en niezen aan de binnenkant van onze elleboog en gebruiken tissues om onze neus te snuiten.

Privilege betalingen met bankkaart indien mogelijk zonder contact.

Algemene richtlijnen voor medewerkers en onze klanten

  • Het schoonmaken van de kamer en / of het repareren van een technisch defect is alleen toegestaan ​​als de klant niet in de kamer aanwezig is.

  • Onze eetkamer is aangepast. De avond maaltijden en het ontbijt worden in uw kamer geserveerd door ons gekwalificeerd personeel. Verplichte reservering.

  • Na check-out van de klant, wordt de kamer gedurende 24u niet verder. Reserveren van 2 nachten verplicht.                                                  (Tenzij onderlinge overeenstemming tussen het hotel en de klant) - (CGT-aanbeveling)

  • In een eerste fase, accepteren we alleen klanten die een kamer in het hotel hebben gereserveerd voor consumptie in hun kamer.      Dit om u een aangenaam verblijf te garanderen.

 

  • De aankomst- en vertrektijden worden van tevoren vastgelegd om de aanwezigheid van de klant bij de receptie te spreiden.              (CGT-aanbeveling) 

  • Ons linnen wordt gewassen op een temperatuur van 60 ° C (zie aanbevelingen van de fabrikant). ( CGT- aanbeveling )

 

  • Er zal een dagelijks schoonmaak- en desinfectieplan voor sanitaire voorzieningen worden opgesteld. ( CGT- aanbeveling )

 

  • Wij zorgen voor grondige reiniging en regelmatige desinfectie van vaak aangeraakte oppervlakken. ( CGT- aanbeveling )

 

  • We vermijden de uitwisseling van documenten en, voor zover mogelijk, sturen we het liefst per e-mail (facturen, bonnen, betalingen, welkomstbrief). ( CGT- aanbeveling )

 

  • Drankkaarten worden u ter beschikking gesteld via een QR-code of een tablet (desinfectie na elk gebruik).

  •  De restaurantmenu's zullen ook beschikbaar zijn via een QR-code of een papieren kaart die de klant kan bewaren.

 

  • Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de openbare toiletten, die zich aan de receptie bevinden                                                     (met uitzondering van mensen met beperkte mobiliteit). Gasten moeten gebruik maken van het sanitair in hun eigen hotelkamer.

 

  • Kom samen met mensen die onder hetzelfde dak wonen als jij.

 

  • We respecteren een latentietijd van minimaal 3 uur voordat we de lakens en het linnengoed in de kamers behandelen.                          (CGT-aanbeveling)

 

  • Ons schoonmaakteam draagt ​​handschoenen bij het hanteren van textiel. (CGT-aanbeveling)

 

  • Wij verzekeren u gedurende de dag regelmatig van de goede werking en levering van toiletbenodigdheden (water, vloeibare zeep, toiletpapier, handdoeken). (CGT-aanbeveling)

 

  • Wij zorgen voor de verwijdering van vuilnisbakken zo vaak als nodig en in ieder geval dagelijks. (CGT-aanbeveling)

 

  • We stellen hydroalcoholische gel (of gelijkwaardig apparaat voor handhygiëne) beschikbaar aan bezoekers bij de ingang en uitgang van deze ruimtes. (CGT-aanbeveling)

 

  • Het is verplicht om het masker bij binnenkomst door onze klanten te dragen.

 

  • In bepaalde delen van het hotel zullen folders met informatie over de richtlijnen worden getoond om klanten duidelijk te informeren.

 

  • Naast openbare ruimtes zijn er ook desinfectiepunten voor alle medewerkers beschikbaar in verschillende werkruimtes (kantoren, keukens, kantine, etc.).

 

  • Openbare ruimtes: 's morgens en' s avonds worden door ons team extra rondleidingen uitgevoerd om de trapleuningen bij alle contactpunten te reinigen. Dit wordt meerdere keren per dag gedaan.

 

  • Bij de receptie is een infraroodthermometer aanwezig zodat klanten en medewerkers (bij twijfel) hun temperatuur kunnen meten. Als iemand koorts heeft van 38 graden of meer, wordt er contact opgenomen met de beschikbare directielid.

 

  • We vragen onze klanten zoveel mogelijk zonder contact te betalen. Als een gast contact heeft opgenomen met de terminal, zullen we de terminal na elk contact desinfecteren.

Ontbijt:

  • Het ontbijt wordt door het ontbijtpersoneel in uw kamer geserveerd.  Een tijdstip zal worden vastgesteld tijdens de check-in.

 

Wij wensen u een prettig verblijf!

 

Het team van Hôtel Le Saint-Hubert - Restaurant Le Rendez-vous des Gourmets

CONTACTEER ONS:

Rue des Ardennes 15 - B-6870 Saint-Hubert

  • TripAdvisor - Gris Cercle
  • Facebook Social Icône

© 2021 par Le Saint-Hubert Hôtel***